Nerdy Nocą utrzymują się z datków zadowolonej publiczności. W naszej intymnej relacji z słuchaczami i słuchaczkami nie ma miejsca na reklamy. Jest za to miejsce na oficjalny, uczciwy, przemyślany → mecenat ← nad najbliższym planowanym przeze mnie odcinkiem lub serią audycji.
Nie przygotowuję odcinków na zamówienie. Nie umieszczam w odcinkach niejawnych promocji. Nie puszczam reklam. Mecenat to jedyny sposób na płatną obecność w audycjach, na stronie i na planszach wideo. Jak to wygląda w praktyce?
Za niedużą ciężarówkę kapusty można kupić na przykład takie zdanie, wypowiedziane moim ciepłym głosem w ciągu pierwszych dziesięciu minut audycji słuchanej miesiąc w miesiąc przez kilkadziesiąt tysięcy par uszu:
Powstanie tego odcinka wsparła [instytucja, firma, osoba], która robi [to i to]. Można okazać im wzajemność, zajrzyjcie na specjalną stronę dla publiczności Nerdów Nocą [adres], a nuż znajdziecie tam coś dla siebie. Po wpisaniu w koszyku kodu “nerdy” dostaniecie 10% zniżki na zakupy.
Do tego dołączam odpowiedni tekst w opisie odcinka, mecenatowski znaczek na okładce audycji i informacje na planszy wideo.
Jeśli to Cię nie odstrasza, dodam, że odcinki ukazują się nieregularnie — i są bardzo starannie przygotowywane — a moja publiczność nie jest produktem, więc podchodźmy do tego po partnersku.
Zastrzegam sobie prawo do nienawiązania współpracy, jeśli nie będzie wszechstronnie korzystna po pierwsze dla publiczności, po drugie dla Was i dla mnie.
Jeśli Twoja branża to słodycze, prezerwatywy lub herbata, to szybko dojdziemy do porozumienia, a publiczność będzie zachwycona 🙂